logo
امروز : چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۰
[ شناسه خبر : ۴۱۲۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس هواشناسی استان زنجان بیان کرد:

وزش باد شدید در انتظار زنجان

وزش-باد-شدید-در-انتظار-زنجان-
کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به وزش باد شدید در مناطق مختلف استان، گفت: سامانه بارشی قابل‌توجهی برای استان پیش‌بینی نمی‌شود.

 حسین سلطانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه هوای استان امروز صاف تا قسمتی ابری است، اظهار کرد: شرایط جوی در منطقه طارم ابری است که از بعد از ظهر با افزایش ابر و وزش باد همراه خواهد بود.    

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه این شرایط کماکان طی روزهای آینده نیز ادامه داشته و در روزهای پنجشنبه و جمعه تشدید خواهد شد، ادامه داد: سرعت وزش باد در روزهای پایانی هفته مخصوصاً بعد از ظهر جمعه به آستانه نسبتاً شدید تا شدید نیز خواهد رسید.  

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: از اوایل هفته آینده شاهد کاهش دما در اغلب مناطق استان خواهیم بود و دمای فعلی شهر زنجان ۱۱ درجه سانتی‌گراد است که این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش داشته است.  

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان ادامه داد: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان هشت و ۲۶ درجه، ابهر هشت و ۲۷، خرمدره ۱۱ و ۲۷، آب‌بر ۱۵ و ۲۵، قیدار ۱۱ و ۲۳، سلطانیه هفت و ۲۴ و ماهنشان ۹ و ۲۷ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.  

سلطانیه گفت: هشدار هواشناسی کشاورزی سطح زرد توسط هواشناسی استان زنجان صادر شده است که نفوذ توده هوای سرد صبح یکشنبه ۲۹ مهر ماه تا پیش از ظهر پنج‌شنبه ۳ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: منطقه اثر یخبندان و سرمازدگی محصولات کشاورزی زنجان، طارم، ابهر، ایجرود، خدابنده، خرمدره، سلطانیه و ماهنشان است.  

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۹
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۴
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۲
  • غروب آفتاب : ۱۷:۳۹
  • اذان مغرب : ۱۷:۵۷
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۱۹